.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل 17 كميته استقبال از رئيس جمهور در لاهيجان

فرماندار لاهيجان از تشكيل 17 كميته استقبال از رئيس جمهور در اين شهرستان خبر داد.

احمد آقايي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت دهم عنوان كرد و اظهار داشت: اين قانون موجب تحول اقتصاد كشور و بهبود وضعيت اقتصادي مردم به‌ويژه اقشار آسيب‌پذير جامعه مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه صرفه‌جويي و اصلاح قيمت حامل‌هاي انرژي از مهم‌ترين مزاياي هدفمندسازي يارانه‌هاست، افزود: اجراي اين قانون موجب توسعه عمران و آباداني كشور شده و به سود مردم است.
آقايي بهسازي نظام مالي و پولي كشور، كمك به رقابت‌پذيري برخي از بخش‌هاي اقتصادي، كاهش قاچاق كالاهاي يارانه‌اي و افزايش سرمايه‌گذاري در كالاهاي خارج شده از يارانه را از جمله مزاياي هدفمندي يارانه‌ها ذكر كرد.
وي با بيان اينكه با اجراي قانون يارانه‌ها كيفيت كالاهاي خارج شده از سبد حمايتي افزايش يافته است، خاطرنشان كرد: با اجراي اين قانون يارانه‌ها به صورت عادلانه بين مردم توزيع مي‌شود ضمن اينكه هزينه‌هاي دولت كاهش يافته و قدرت بخش خصوصي افزايش مي‌يابد.
فرماندار لاهيجان رونق اقتصادي و بازتاب‌هاي اقتصادي و فرهنگي هدفمندي يارانه‌ها را قابل توجه خواند و تصريح كرد: تلاش شده سياست‌هاي دولت در اجراي اين قانون كه تحقق عدالت‌محوري است، به مردم منطقه اطلاع‌رساني شود.
به گفته آقايي در حال حاضر اين قانون با همكاري متقابل مردم و با آرامش در حال اجراست.
وي با بيان اينكه دشمنان نظام همواره تلاش مي‌كنند با ايجاد يأس و نااميدي بين مردم اين طرح بزرگ اقتصادي را ناكارآمد جلوه دهند، افزود: هوشياري و بصيرت مردم اين ترفند دشمن را خنثي كرده و برگ زرين ديگري بر افتخارات مردم ولايتمدار كشور به ثبت مي‌رساند.
فرماندار لاهيجان به مردم اطمينان داد دولت خدمتگزار آنها بوده و آنچه كه خير و صلاح ملت باشد انجام مي‌دهد و جاي نگراني وجود ندارد.
آقايي تصريح كرد: با نرخ‌گذاري اقلام، بازرسي‌هاي متعدد بازرسان اداره بازرگاني و تعزيرات لاهيجان، برگزاري جلسه‌هاي متعدد و سخنراني در محافل عمومي از هرگونه افزايش غيرقانوني قيمت‌ها در اين شهرستان جلوگيري شده است.
وي كنترل بازار را نيازمند همكاري بيشتر مردم دانست و گفت: اميدواريم مردم لاهيجان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمينه توزيع و عرضه كالاهاي ضروري موارد را به مسئولان امر اطلاع دهند تا پيگيري‌هاي لازم صورت گيرد.
به گفته فرماندار لاهيجان تمام نهادها و ارگان‌هاي اين شهرستان براي اجراي بهتر قانون هدفمندي يارانه‌ها در آمادگي كامل هستند.
آقايي با اشاره به دور سوم سفر هيئت دولت به گيلان اظهار داشت: ستاد استقبال از رئيس جمهور با برگزاري جلسه‌هاي متعدد توسط رؤساي اداره‌هاي لاهيجان در 17 كميته تشكيل شده است.
وي درباره طرح‌هاي پيشنهادي دور سوم هيئت دولت به گيلان، خاطرنشان كرد: اجرايي شدن پروژه بام سبز به دريا، ترميم فرسودگي شبكه برق، احداث مجتمع فرهنگي ورزشي، احداث خانه عالم در روستاها، احداث مجتمع فرهنگي هنري در روستاها، بازسازي مزار شهدا، احداث مركز فوريت‌هاي پزشكي، توسعه فضاهاي سبز شهري و ساماندهي فاضلاب شهري لاهيجان از جمله مهم‌ترين طرح‌هايي است كه براي بررسي و تصويب به استانداري گيلان ارائه شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.